Monday, 11 February 2013

Disebkan Ular Habis pokok Pisang..haish

Salam..:-) ....Alhamdulilah hari ini Sekali lagi Diberikan Peluang Oleh Allah swt Untuk Terus menghirup Udara yang Segar Dia atas Alam Ciptaannya... Alhamdulilah..:-)
hurm...apa yang saya sampaikan pada hari ini adalah Mengenai Ular hurm...ini adalah peristiwa kat umah yang berlaku pada 12.2.2013 semalam...

hurmmular oh ular...kenapakh ko suke menghaibkan dirimu begitu sahaja...kes ular masuk kawasan umah ni adalah perkara biasa..tapi yang akan jadi luar biasa bila ular tu dapat ditangkap...sebbnyer ular tu seolah2 muncul dan hilang begitu sahaja....dalam 4 kali ahli pertahanan awan datang umah nak tangkap asenya sekali baru dapat tangkap ular tu,

haaa....ramai yang akan pelik kenapakah pokok pisang tu dibakar???kenapa!!!!(baik buat balut nasi lemak) hahah pokok pisang tu kena bakar sebb nak keluarkan ular tu la...ular tu menjalar lari menyorok kat situ...mengikut dari apa yang diceritakan ular itu adalah dari tedung selar...errggg seram gler..


tngok tu kan dah padam...sekejap jea...mula tu api mcm kuat jugak la..tapi sebbkan pakaian pertahanan awan ni mcm bomber ase selamat jugaklah...hahah..pape pun the best buat pertahanan awam malaysia sebb xpenah jemu melawat umah ni walaupun jarang benar dapat ularnyer...hihih  insyaallah laen kali dapt la tu...takpe2 stalker2 kucing2 ku ramai...insyaallah nnti diorang roger kami msti roger balik pertahanan awam sebb kami bukan berani pun hihih...:-) orait...tu jea cerita boring2 setakat ini...salam...:-)

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates